Page 6 - Γιώργος Ανωμερίτης
P. 6






στόχο την αξιοποίησή του να μεταρρυθμίσουμε το λιμενικό

σύστημα με νέες εταιρείες holding, νέες Α.Ε. στα μεγάλα λιμάνια,

συνενώσεις, νέους θεσμούς όπως αυτό της Ανεξάρτητης Αρχής

Λιμένων κ.λ.π.

Η συνολική μεταρρύθμιση του ελληνικού λιμενικού συστήματος

θα δώσει νέες αξίες και προοπτικές Ανάπτυξης. Χωρίς

μεταρρυθμίσεις στη συνολική λειτουργία των λιμένων και
των διαχειριστών, η οποιαδήποτε ιδιωτικοποίηση θα

προσφέρει ελάχιστα στην ανάπτυξη της χώρας.


6. ΟΛΠ.Α.Ε.: Ένα μεγάλο οικονομικό μέγεθος

Ο ΟΛΠ Α.Ε. διανύει την τέταρτη χρονιά κερδών μετά τις

εξελίξεις του 2009. Με τζίρο 115 εκ. ευρώ, ένα αναπτυξιακό

πρόγραμμα 960 εκ. ευρώ, είδε πρόσφατα, παρά τις ποικίλες

πιέσεις να του εγκρίνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η
κατασκευή του νότιου λιμένα κρουαζιέρας δαπάνης 120 εκ. ευρώ

με 95% κοινοτική συμμετοχή, η οποία αποτελεί και το υψηλότερο

ποσοστό συμμετοχής που έχει δοθεί ποτέ στην Ενωμένη

Ευρώπη.

Ο ΟΛΠ Α.Ε. έχει προχωρήσει σε πολλές Συμβάσεις

Παραχώρησης (λύματα, ναυτιλιακά καύσιμα, απόβλητα, χώροι

εκμετάλλευσης κ.α.) με πιο σημαντική την Παραχώρηση του

Προβλήτα ΙΙ και του ανατολικού Προβλήτα ΙΙΙ

(εμπορευματοκιβώτια) στη ΣΕΠ Α.Ε. για επενδύσεις σε υποδομές
και μηχανήματα ύψους 340 εκ. Ήδη η επένδυση αυτή

ολοκληρώνεται, ενώ ο ΟΛΠ Α.Ε. στην τετραετία (2010-2013)

εισέπραξε έσοδα 158 εκ. ευρώ. Ήδη ο ΟΛΠ Α.Ε., παρά τα όποια

τυχόν νομικής φύσης θέματα, προχώρησε σε σχέδιο Β’

τροποποίησης της αρχικής Σύμβασης Παραχώρησης, για νέες
επενδύσεις ύψους 240 εκ. ευρώ για την κατασκευή του δυτικού

Προβλήτα ΙΙΙ και του Προβλήτα Πετρελαιοειδών. Σύμφωνα με


6

   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11